La mareee!

Picture
Heeei voi ăștia care mergeți la mare, nu ma luați și pe mine? Toată lumea la mare, la mare, eu stau acasă și scriu pe blog! Vreau sa simt din nou nisipul cald și fin sub picioare, pe care apoi sa mi le răcoresc în apa mării, văzând câte o meduză mică, prea mica pentru a ma înțepa (sau pișca, nu mai știu).
 Vreau sa îmi iau ochelarii de înot și sa mă afund să caut scoici, sa ma prostesc încercând să învăț sa înot, sa stau sub umbrelă fiindcă nu vreau sa ma bronzez, să aud muzica de pe plajă (sau dacă nu îmi place îmi pun căștile și ascult Metal-ul meu), și sa ajung în camera mea arsă de soare cu toate că am stat sub umbrelă, sa ma plimb prin stațiune în costum de baie și sa mănânc hamsii.
​Cel mai frumos ar fi să am cu cine merge, cu toooți prietenii mei, fiindcă singur e plictisitor.
​Bucurați-vă de vară!

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain