Lady Justice

Picture
Minciuna mă supără, însă nedreptatea... e cu totul altceva. Să fii nedreptăţit doare, e o rană destul de adâncă, şi greu de vindecat, mai ales pentru o persoană ca mine.

Am învăţat că lumea e nedreaptă, şi trebuie sa ne obişnuim cu ea aşa cum este. Este greu sa îţi găseşti locul potrivit, prieteni care să spună mereu adevărul, de care să nu te mai poţi despărţi niciodată.

De ce? Fiindcă lumea e nedreaptă. Mereu ne vor supăra minciunile, nedreptatea cu care suntem obligaţi să trăim, mereu am vrut sa schimb asta, dar mi-a scăzut speranţa la 0 când mi s-a spus limitele între care mă aflu, astfel că nu voi putea face nimic.

Cine ştie, poate voi rupe acele bariere într-o bună zi, dar până atunci, îmi fac dreptate cum pot.

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain