Forgiveness

Să știi, până la urmă vei ierta. Într-un târziu, după ce ți-ai dorit ca persoanele care te-au rănit să pățească la fel ca tine, după ce ai încercat să le uiți, dar nu ai reușit, le vei ierta. Dar atât. Nu vei uita, și te vei ierta și pe tine.

PictureEu, după lungi suspine, și lungi suspine, am ajuns să îl iert. Pentru ca după un lung timp, să nu îmi mai doresc să mă apropii atât de tare. Am vrut să mă apropii, să simt căldură, și m-am ars. Am încercat să temperez focul de care voiam să mă apropi mai tare, din nou, să simt dulcea durere... pe care nu o merit. Nu merit durere.

După ce ai dat de pământ un înger păzitor, te-a iertat, în cele din urmă. Dar când vei realiza ce ai făcut, ce ai distrus, acel înger va păzi pe altcineva. Și mă îndoiesc că îl vei mai vrea înapoi... nu a fost totul așa intens. Și îngerul nu te va mai auzi. Ori va auzi doar o voce a trecutului... unul frumos, dar dureros.

Te-am iertat, păcat frumos ce ai fost... Și m-am iertat pe mine. M-am iertat ca m-am făcut să sufăr atât. Sper că într-o zi te vei ierta și tu pentru ce ai făcut, măcar atât, pentru îngerul păzitor care nu te va uita niciodată.

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain