The new road

Cititorule... Am părăsit mascarada finală, luându-ne cu noi măștile astea nefolositoare... Acolo unde mergem, nu au nicio putere.


Nu ți-am spus unde mergem? Așa e... Nu ți-am spus. Sincer, nici eu nu știam. Știam doar ca am plecat din acel loc, mergând încontinuu, fără ca măcar să iau in seamă semnele, atenționările și direcțiile. Iar oamenii care mă vedeau așa... pierdută, și mă întrebau unde merg... Nu primeau un răspuns, pentru că nu îl știam. Credeam că merg să descopăr, și că pentru asta nu am nevoie de un traseu...

Dar am. Am nevoie de un traseu pe care să-l cuget, fiindcă altfel, mergem în continuare spre nicăieri. Iar nicăieri e... nimic. Sigur, poate voi rata unele locuri, alegând să merg pe alte drumuri, dar poate nici măcar acele locuri nu le voi rata, fiindcă traseul se poate schimba, dacă asta vreau. Ori, pot să poposesc la un moment dat, și să mă întorc din când în când cu povești și înțelepciune. Cine știe? Totul este imprevizibil, iar asta este... minunat.

Mergem spre infinitul necunoscut, dar până acolo, drumul e foarte lung. Ce este acolo? Acolo este totul... totul. Toate răspunsurile la întrebările mele, ale tale, ale tuturor... Acolo este totul. Și, de fapt, sunt multe popasuri pe care trebuie sa le facem. Căci, fără ele, nu vom reuși niciodată să ajungem acolo, ele ne îndrumă mai departe.

Destinația următoare, cititorul meu drag, sunt eu însămi. Până acolo, și acolo, îmi voi da jos masca mea făcută din oglindă care s-a distorsionat în timp și care a început deja să crape. Iar de acolo, eu va trebui să-mi dau voie să merg mai departe, pe drumul spre necunoscut. 

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain