Dreamcatcher

Picture
Plasa de vise, originara din Ojibwa, America de Nord, este acea capcana care prinde in plasa cosmarurile si lasa visele frumoase sa parunda in mintea celui care doarme. Ce cred eu? Eu chiar cred in chestia asta si mereu mi-am dorit un dreamcatcher. Dupa ce am citit undeva ca original el se face din crengi de salcie si muschi de copac, clar, din asta voi face. Mai putin muschiul... nu stiu cum pot gasi muschi de copac sub forma de fire. Fiindca, asa cum am scris si acum ceva timp despre visatori, eu visez mereu, iar cand nu, ceva nu e in regula cu mine. Am numai vise ciudate, dar interesante. Mi-e ca daca voi face aceasta capcana de vise, nu voi mai visa ciudateniile mele. Insa orice are o semnificatie. Chiar si dreamcatcher-ul. Pe strada ma tot uit dupa pene iar daca gasesc le iau pentru a le strange sa fac un dreamcatcher frumos, pe care il voi fotogravia, desigur, si il voi posta(sa nu uit).

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain