Visatorii

PictureCu siguranta nu sunt singura care viseaza! Care e total paralela cu ce e in jurul ei, avand in minte defapt orice altceva. Fantastic, o scena ca din filme, orice. Nu sunt singura care isi pierde foarte repede atentia si intra foarte repede in acea stare de reverie (dormit cu ochii deschisi). Eu sunt visatoare. In capul meu sunt imagini, scene, fantasticul, muzica.


In mintea mea rasuna continuu muzica. Si pe muzica aia, din nou, visez. In functie de tonuri, imi vin in minte tot felul de lucruri, de scene(chiar din propria viata), de orice. Daca as face un film cu toate fantasmele din mintea mea, as primi garantat un premiu. Si nu este ceva rau sa fii visator. Pentru mine nu conteaza daca visele nu se implinesc. Eu continui sa visez, orice ar spune oricine. Nu imi pasa, pe mine isul ma defineste. Visele ma tin in viata si-mi mentin mintea sanatoasa, fara toate prostiile din lumea reala. Daca as fi mereu la curent ce se intampla in lume, as fi fost distrusa de demult. Prefer sa traiesc paralela, in lumea mea!

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain