Frica


Picture Ce este frica? Frica este o provocare. Fără frică viața ar fi banală. Frica ne învață să fim curajoși, dar ne înspăimântă. Tuturor ne este frică de ceva, însă dacă ne învingem propria frică, vom deveni mai puternici și mai puternici.

De exemplu frica de întuneric.

Îți este frica de întuneric fiindcă nu știi te-ar putea ataca, nu te simţi în siguranţă. La un moment dat, însă, frica trece, ori o învingi singur.Vei merge prin întuneric fără să te temi, ba chiar ai putea să te simţi în largul tău în întuneric, să te simţi în interiorul minţii tale, să gândeşti limpede.
 Mie îmi e teamă să îmi pierd prietenii. Dacă i-aş pierde, toate mâinile m-ar trage în jos, în prăpastie, fără să aibă cine să mă traga înapoi la suprafaţă, în siguranţă. Nu mi-ar fi teamă să îmi fac prieteni noi, însă eu prefer sa îi am pe prietenii mei toată viaţa.
 Frica de înălţimi, din punctul meu de vedere, e mai degrabă frica de a nu cadea brusc, după ce ai ajuns atât de sus, la înălţimea tuturor, să nu poţi să te menţii sus.

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain