Creativity

Picture
 Nu e genial câtă creativitate poate poseda cineva? De cât har poate avea cineva parte?
 Nu e frumos să vezi lucruri geniale pot ieși din mâna cuiva? Câtă imaginație, cât devotament pentru ceea ce îți place? Nu e frumos să vezi niște creiere cu adevărat expresive? Niște suflete cu sentimente adevărate?
 Să n-o mai lungesc, am zis să mai scriu și ceva pozitiv din când în când, nu vreau că cei care citesc cu sufletul (căci mulți citesc cu ochii, nu cu mintea) să vadă doar partea goală a paharului meu.

 Am citit nu multe cărți la viața mea, căci cele mai multe erau impuse, deci nu le-am citit. Am citit ce am crezut de cuviință că mi-ar plăcea și am găsit expresivitate adevărată, devotament și idei care îți pot schimba modul de a gândi, dacă știi să le procesezi (căci cum am spus, mulți citesc cu ochii, nu cu mintea), și acțiuni din care poți învăța.

 Am ascultat nu toate genurile de muzică, deoarece cele mai multe sunt, după părerea mea, scrise pentru scopuri comerciale, nu sufletești, nu expresive. Nu găsesc expresivitate sau suflet (sau minte) în cele mai multe melodii sau genuri, scrise doar ca niște versuri pe o foaie. Iar în muzica pe care o ascult am găsit... m-am găsit pe mine oarecum, sau cel puțin mi-am auzit expresivitatea inimii și părerea minții despre ce e în jur.
  Am desenat nu multe "opere", căci ele mi se păreau forțate. Îmi plac abstracțiile, ceea ce percep mintea și sufletul la un moment dat, nu ceea ce este impus, ideea exactă. Ca să înveți, să evoluezi, poate, dar că să te exprimi, în niciun caz. Și în ceea ce am desenat și am văzut desenat am găsit expresivitate, ideile reale exprimate de minte și suflet la acel moment. 

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain