Stop looking for happiness in the same place you lost it

PictureÎn sfârșit am priceput și m-am învățat minte. Nu căuta fericirea acolo unde ai pierdut-o. Nu vei găsi nimic. Întoarce-te cu spatele, caută în direcția opusă... Sau în multe alte direcții.
Fericirea nu e numai una, ea vine și pleacă în cele mai multe cazuri... Activitatea fericită, locul fericit și chiar persoana care te face fericită. Dacă știi să o cauți, fericirea o poți găsi în mai multe locuri.

Nu poți aprinde focul pasiunii acolo unde s-a stins, nu poți găsi aceeași persoană acolo unde ai lăsat-o. Universul e într-o continuă schimbare, ca și condițiile fericirii. Dacă azi ești fericit pentru că ai câștigat, mâine vei fi fericit că altcineva care avea nevoie a câștigat.

​Eu nu mai caut fericirea acolo unde am pierdut-o, am renunțat demult știind că nu voi găsi decât aceeași tristețe care m-a bântuit... Am găsit-o altundeva, și deși știu că se poate ca mai târziu criteriile ei să fie altele, mă bucur de ea cât o simt.

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain