Risk

Riscă, muritorule. Treci peste etapa vieții în care îți este frică și ai nevoie să te împingă cineva de la spate.

Riscă să spui "da", sau "nu", să spui tot ce gândești, iar apoi să te gândești la curajul pe care l-ai avut că să spui. Să spui ce simți, sau ce nu simți defapt. Apoi ai să vezi cât de eliberat te vei simți...

Riscă să faci ce nu ai mai făcut, să trăiești experiențe noi, apoi, după mult timp, vei retrăi prin amintiri. Riscă să întâlnești oameni noi, să explorezi zone noi ale universului nesfârșit, apoi nu vei mai fi singur și pierdut în nicăieri.

Eu am făcut toate astea, și de fiecare dată mi se urca efectiv inima în gât, iar adrenalina nu doar creștea, ci mă făcea să îmi pierd gândul și vorbele, apoi, dintr-odată, am făcut pur și simplu asta. Și urmează să mai risc.

Deci, muritorule, riscă. Nu pentru a trăi agonia, nici pentru a te afla in extaz, ci pentru a fi surprins. Riscă să fi surprins.

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain