Karma

Oricât ai încerca să te ascunzi, păcătosule, nu vei reuși. Ea te va găsi, pe tine și păcatele tale, și, crede-mă, nu va avea milă. Nimeni și nimic nu scapă nepedepsit. Ți se va plăti cu aceeași monedă. Eu am aflat cât de tare doare când m-a durut și pe mine, și m-am învățat minte (sau nu).

Știe ce faci, inocentule. Ea știe și cât te dăruiești, pentru bine. Și cum evoluezi, și ce om ești. Orice bunătate merită răsplătită pe măsură. Eu am aflat cât de bine se simte când am simțit la fel, și sunt recunoscătoare.

Totul ajunge la ea, pentru a lua atitudine. Pentru că ea înseamnă acțiune. Karma poate fi la fel de dezgustătoare precum răul făptuit și la fel de dulce precum binele făcut. Ea nu uită cine ești, nu uită ce ai făcut, ci rămâi acolo, pe lista de așteptare a răsplății. Uneori se întâmplă târziu, după cum urmezi, alteori, ești o prioritate.

Cititorule, cântărește-ți acțiunile cu cap, căci tot cu cap vor fi cântărite la returnare.

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain