The dream...

 Visătorule... De-a lungul timpului, mi-am imaginat despre o sumedenie de lucruri. Și le-am scris pe atâtea foi, înăuntrul meu... stângaci la început. Și am creat în mintea mea scenarii minunate... Și a luat naștere visul.

De-a lungul timpului, am scris povești... Am trăit povești, le-am scris, am scris alte povești în același manuscript... le-am trăit cum speram eu sau nu, ori nu le trăiam deloc... însă nu era prea târziu. Visul era tot acolo...

Apoi... manuscriptul mi-a fost sfâșiat. Iar odată cu el... Orice viziune a mea. Credeam că am pierdut tot, însă nu. Am rămas cu învățăturile, și am câștigat noi experiențe și o nouă viață. Visul era tot acolo. Și de câte ori mă gândeam la el... era tot mai posibil și mai viu. 

Cu sentimente, cu lacrimi și cu zâmbete, cu noi idei și peisaje... am început să rescriu manuscriptul. Sub o altă formă, cu altă persoană a lui, și a lor, și o altă persoană a mea... Alte scenarii minunate, cu alte povești, cu alte viziuni. Și l-am rescris mai atentă, mai curioasă și mai doritoare. Și chiar dacă unele pagini erau atât de provocatoare, și mă împotmoleam în ele... aveam încredere. Visul era tot acolo, complet realizabil în ochii mei.

Apoi... manuscriptul mi-a fost sfâșiat. Însă, de data aceasta, nu am mai simțit că am pierdut tot. Fiindcă știam... visul este tot acolo. Și știu că îl voi rescrie. Sub o altă formă, cu o altă persoană a lui, și a lor, și o altă persoană a mea...Alte scenarii cu alte povești, cu alte viziuni. Și-l voi rescrie mai atentă, mai răbdătoare, mai curioasă și mai doritoare. Și voi face față provocărilor, cu încredere. 

Căci... până când va deveni realitate... visul va fi tot acolo.

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain