To care

„Nepăsarea e ca un virus”... Am auzit asta undeva, și, a sunat atât de adevărat... suntem atât de înconjurați de nepăsare...

Trecem atât de indiferenți unii pe lângă alții, fără să ne dăm seama că, orice interacționare cu alt om ne arată o altă pagină, sau altă carte, cu o altă poveste. Dar noi alegem dacă vrem sau nu să o scriem. Am putea asculta atâtea povești, și să învățăm din ele... dacă ne-ar păsa.

Nu ne pasă ce spun oamenii despre noi... ori ne pasă prea mult. Vrem stilul nostru și să fim noi înșine, orice ar spune alți oameni. Și totuși... parcă am schimba ceva la noi când este vorba de o persoană câtuși de importantă din viața noastră...

Ne pasă sau nu îndeajuns de mult de tragedia cuiva încât să ne punem în locul persoanei respective, să ne întrebăm „Oare dacă pățeam eu asta, ce mă făceam?”, și poate să vedem o soluție, și... să fim lângă acea persoană, să o ajutăm. Fiindcă... ne pasă. Sau doar un banal moment, care ar face ziua mai buna cuiva.

Altora nu le pasă de noi... Iar asta pare să ne afecteze. Dacă ne pasă de păsarea lor. Uneori suntem atât de sensibili, de vulnerabili, încât vrem să știm că suntem importanți pentru cineva, fără ca să știm că noi chiar suntem importanți pentru altcineva... dar nu ne pasă îndeajuns de mult încât să vadă...

Nepăsarea asta este ambiguă, poate fi o boală, sau un medicament. Te poate distruge, sau te poate reface psihic. Depinde de tine, sensibilule, sau insensibilule, dacă alegi să folosești nepăsarea în scop destructiv sau constructiv...

Comentarii

Postări populare

Best friends

Unwanted

The truth about the rain